Hoi,
www.soccercity.nl zoekt nog extra redacteurs.
Soccercity is exact 2 weken geleden van start gegaan en heeft nu bijna 3000 unieke bezoekers per dag.
Soccercity.nl is per direct op zoek naar enkele nieuwe enthousiaste redactieleden. Volg jij het voetbal op de voet, heb je wekelijks wat uurtjes tijd ter beschikking en ben je minimaal 16 jaar? Reageer dan op onze vacatures!
Soccercity.nl is momenteel één van de snelst groeiende voetbalwebsites. Dagelijks voorzien duizenden voetballiefhebbers van het laatste nieuws, en actuele columns. Momenteel zijn we druk bezig de website én redactie klaar te stomen voor het naderende nieuwe seizoen.
Daarom hebben we momenteel de volgende vacature:
Nieuwsposters
Als nieuwsposter ben je goed op de hoogte van het laatste voetbalnieuws. Tevens beschik je wekelijks over voldoende vrije tijd om minimaal vijf nieuwsberichten per week te plaatsen.
Alle werkzaamheden voor Soccercity.nl geschieden op volledig vrijwillige basis.
Interesse? Stuur dan een mailtje naar Michael Tanret >.
Vermeld in je mail in ieder geval kort wat over jezelf, je motivatie om voor ons te gaan schrijven, welke competities je intensief volgt en wanneer je beschikbaar bent. We zien uit naar je sollicitatie!
- Extra voetbalnieuwsposters gezocht
-
1383 × bekeken sinds 24-06-2006, 12:05 #1
Extra voetbalnieuwsposters gezocht
Laatst aangepast door Michael T : 29-06-2006 om 11:50
-
25-06-2006, 17:49 #2
Ik heb interesse maar dan wil ik allereerst een screentje zien van de bezoekers aantallen aub.
-
25-06-2006, 17:52 #3
Statistieken zijn prive, als je het niet gelooft heeft het ook niet veel nut dat je bij ons begint...
-
26-06-2006, 10:43 #4
Origineel gepost door Michael T
Statistieken zijn prive, als je het niet gelooft heeft het ook niet veel nut dat je bij ons begint...
-
26-06-2006, 11:54 #5
Ik geloof de bezoekers-aantallen ook niet :) Er waren maar enkele reacties toen het reactie-systeem nog werkte.
-
28-06-2006, 12:33 #6
Je zegt eerst wél hoeveel bezoekers je hebt, maar als er dan bewijzen gevraagd worden zijn de stats privé?
-
28-06-2006, 13:05 #7
Nou dan, ongelovige zeurpieten...
-
28-06-2006, 13:21 #8
Weer 1 van de vele voetbalsites :) Het is allemaal van hetzelfde. Ik vindt dat die soccercity zelfs veel vergelijkingen heeft met een andere hele bekende voetbalsite....
Ik krijg wel betaald toch neem ik aan, als ik voor jou stukjes ga schrijven? Of stop je die tradedoubler/m4n en google ads inkomsten allemaal in eigen zak? :)
-
28-06-2006, 13:23 #9
Origineel gepost door Sjaak Jansen
Weer 1 van de vele voetbalsites :) Het is allemaal van hetzelfde. Ik vindt dat die soccercity zelfs veel vergelijkingen heeft met een andere hele bekende voetbalsite....
Ik krijg wel betaald toch neem ik aan, als ik voor jou stukjes ga schrijven? Of stop je die tradedoubler/m4n en google ads inkomsten allemaal in eigen zak? :)
-
30-06-2006, 22:21 #10
Origineel gepost door Michael T
Lol, jij komt niet bij soccercity schrijven. En die domme dt fout in je post is niet de reden...
-
01-07-2006, 09:04 #11
Laat ons gewoon maar ontopic blijven ipv dat gedoe van die stats ;)
-
01-07-2006, 09:17 #12Gast Guest
Het wordt steeds minder, je loon als je gaat schrijven.
Eerst was het 50 cent per bericht, vervolgens was een loon bespreekbaar vanaf 50 goede berichten. Nu doe je het geheel op vrijwillige basis.
Vandaar dat er opeens een stuk minder berichten per dag geschreven worden, dan voorheen.
-
01-07-2006, 13:29 #13
Zakkenvullen over de rug van mensen die er het meeste tijd in steken
-
01-07-2006, 19:37 #14Gast Guest
Nou ja, ik denk dat hij het geld wat hij via de banners verdiend, gebruikt om zijn site te onderhouden. Hij heeft een layout, scripter en domein moeten betalen. Dan blijft er wel weinig over om in eigen zak te steken. Hoewel ik het wel raar vind dat je nu opeens niets krijgt als nieuwsposter, terwijl je eerst 50cent per bericht kreeg.
Plaats een
- + Advertentie
- + Onderwerp
Marktplaats
Webmasterforum
- Websites algemeen
- Sitechecks
- Marketing
- Domeinen algemeen
- Waardebepaling
- CMS
- Wordpress