Bent u opzoek naar analyses om uw webshop of onderneming verder te brengen?
Door middel van verschillende bronnen bij elkaar te voegen en daar rapportages op aan te sluiten kunt u nieuwe inzichten krijgen om betere beslissingen te maken. Enkele voorbeelden van analyses zijn; multichannel marketing analyse (ROAS, CPA), cost-pricing analyse, doelgroep analyse of een analyse van financiële transacties (grootboek analyse).

Hoe gaat dit in zijn werk?
Stap 1: Gezamenlijke inventarisatie van het doel en het afkaderen van de opdracht (het bepalen welke informatie belangrijk is en wat ook niet belangrijk is).
Stap 2: Gezamenlijk bepalen welke relevante bronnen benodigd zijn voor de analyse (e.g. Google Analytics & Ads, WooCommerce etc., marktdata feeds).
Stap 3: Vervolgens ga ik aan de slag om bronnen aan elkaar te koppelen (data onttrekken, transformeren naar één standaard, laden naar een voor uw gewenste oplossing). Deze oplossing kan zijn naar een nieuwe database of direct naar PowerBI Desktop.
Stap 4: Datamodel opstellen, dit houdt in dat data aan elkaar wordt gekoppeld.
Stap 5: Analyses maken en visualiseren.
Stap 6: Gezamenlijke beoordeling analyse
Stap 7: Overdracht naar opdrachtgever.

Relevante informatie:
Uur tarief: €55, excl. btw
BTW nummer aanwezig
Per project wordt vooraf een ureninschatting gemaakt.

Wilt u verder met uw webshop of onderneming? Neem dan contact met mij op via een persoonlijk bericht.