Ik vraag me af of hier nog deziweb klanten zitten die vaak merken dat hun site onbereikbaar is.
Afdrukvoorbeeld
Ik vraag me af of hier nog deziweb klanten zitten die vaak merken dat hun site onbereikbaar is.
heb zelf een aantal websites bij deziweb, maar nergens last van. Wellicht dat het met de server te maken heeft? Mijn sites staan allemaal op terrell volgens mij.
Ik vermoed dat het een database probleem is. Ik kreeg altijd mails van picard16 maar of mijn site daarop gehost zijn weet ik niet. Ik heb geen flauw idee op welke server hij zou staan.
https://twitter.com/#!/deziweb
storing dus...
Die tweet is wel al 2 dagen oud...
Ik heb gisteren mijn pakketten opgezegd vanwege de vele storingen. In februari zijn er meerdere malen database storingen geweest waardoor mijn websites geen verbinding konden maken en dus onbereikbaar waren. Twee dagen geleden, de storing aangegeven op Twitter, hebben mijn websites meerdere uren offline gestaan.
Naar aanleiding van de storingen heb ik ook contact gehad met DeziWeb welke mij wel vriendelijk heeft geholpen en ook korting heeft gegeven m.b.t. wat uitgebreide pakketten echter was dat niet waar ik naar op zoek was.
Voor zover ik weet is er één server, waarop mijn pakketten actief waren, welke de afgelopen tijd te kampen heeft gehad met storingen...
Klopt, had er vroeger meer last van de nu, ze hebben mij al eens van server aangepast.
Nu heb ik de laatste maanden geen klachten, maar vind hun prijs-kwaliteitverhouding redelijk.
Deziweb is een goeie hoster, in het verleden nooit downtime gehad en ze hebben een zeer snelle helpdesk. Kortom: ik ben er erg tevreden mee. Jammer genoeg de laatste tijd inderdaad nogal eens wat storingen, maar wie niet tegenwoordig... Ik hoop en ik ga er vanuit dat ze er alles aan doen om het e.e.a. te verbeteren.
Het probleem is al opgelost. Er was een hack bij een reseller. De helpdesk is inderdaad wel goed, daar valt zeker niet over te klagen.
Wij zitten bij deziweb met zakelijke hosting. Dit was ons hier op het forum aangeraden. Nooit geen moment last gehad. Deziweb is voor ons de meest stabiele hosting ooit.
Maar voor een collega van me die zijn pakketten 2 weken geleden heeft aangevraagd is hun betrouwbaarheid ver zoeken. Telkens een dag wachten op antwoorden voor salesvragen. Downtimes... Nu is ons bedrijf dat op mijn aanraden pas reseller heeft gekocht bij deziweb zeer hard aan het twijfelen om de sites er niet te hosten.
Ik heb ook negatieve ervaringen met Deziweb. Het bericht over de klantenservice hierboven herken ik dan ook. Ook ik moest vaak 2 dagen wachten op een reactie en dat zijn dingen die ik toch niet vind kunnen.
Na wat gedoe maar aangegeven te willen stoppen na de looptijd, kreeg ik ineens (zonder post of mail met waarschuwing te hebben ontvangen) een brief van een incasso bureau. De lezing van Deziweb was dat ik niet via die mail zo op had kunnen zeggen maar dat het via de manier uit de voorwaarden moest.
Geen probleem gemaakt van die paar tientjes maar zelf ga ik nooit meer gebruik maken van hun diensten en raad het dan ook iedereen af.
Ook ik merk dat mijn sites er steeds vaker uitliggen of erg langzaam zijn. Begin me er steeds meer aan te ergeren.
Beetje aparte verhalen over de helpdesk hoor. In die twee jaren dat ik bij Deziweb zit, zijn mijn vragen altijd goed en razendsnel beantwoord. Ik kan mij niet voorstellen dat dit alleen bij mij gebeurd.
Ik heb dit weekend een ticket ingediend deze ochtend beantwoord. Ik heb dus ook bijna 2 dagen moeten wachten, maar mijn websites waren in tussentijd terug bereikbaar. Als je beter support wil kan je zakelijk hosting afnemen dan is de sla inbegrepen. Dat is waarschijnlijk waarom de ervaringen zo uiteenlopen. De zakelijke hosting zou ook op andere servers staan en ze hebben snellere support. Ik heb het goedkoopste pakket dus ik verwacht niet te veel.
Staat in hun algemene voorwaarden die je hebt ondertekend.